Merchandise Financial Planning

Merchandise Financial Planning

Κατάσταση
Δεν έχετε Εγγραφεί
Τιμή
Closed
Έναρξη
This course is currently closed

Merchandise Financial Planning

Συνολική διάρκεια βίντεο-κεφαλαίων: '

Εκπαιδευτής

Athena Dementas

Περιγραφή Μαθήματος

Στο λιανικό όλα ξεκινούν με πλάνο!

Σε αυτό το μάθημα Χρηματοοικονομικού Σχεδιασμού Εμπορευμάτων θα μάθετε πώς η επιχειρηματική διαδικασία επιτρέπει στους λιανοπωλητές να δημιουργούν στρατηγικά και λεπτομερή οικονομικά σχέδια με διαφανή και απλό τρόπο κατανόησης. Αυτή είναι η ραχοκοκαλιά του Λιανικού Σχεδιασμού.

Σε ποιους απευθύνεται

Σε κάθε άτομο που δραστηριοποιείται στον κλάδο λιανικής που θα ήθελε να αναπτυχθεί μέσα στο συνολικό τοπίο του λιανικού εμπορίου.

  • Εργαζόμενοι λιανικής
  • Merchandise Planners
  • Buyers
  • Directors
  • Senior Management

Απαιτήσεις/Προϋποθέσεις

Ένα ανοιχτό μυαλό για τη λιανική επιχείρηση.

Στόχοι

  • Κατανόηση της σημασίας του Χρηματοοικονομικού Σχεδιασμού Εμπορευμάτων και αναγνώριση του τρόπου συντονισμού με τις σχετικές ομάδες σε όλη την εταιρεία και τη σημασία αυτής της συνεκτικής προσπάθειας στον αντίκτυπο της επιχείρησης.
  • Με την κατανόηση της συνολικής ορολογίας λιανικής που χρησιμοποιείται σε όλο τον κόσμο καθώς και των λογιστικών μεθόδων που είναι καταλληλότερες για την επιχείρησή σας, τίθενται οι βάσεις για να προχωρήσετε στη δημιουργία των επιθυμητών σχεδίων.
  • Η κατανόηση της διαδικασίας σχεδιασμού τόσο για τον προ-σεζόν όσο και για τον προγραμματισμό εντός της σεζόν μαζί με τους συγκεκριμένους ρόλους που εμπλέκονται παρέχει μια σταθερή βάση για να ξεκινήσει η διαδικασία.
  • Η κατανόηση του προγραμματισμού πριν από τη σεζόν είναι η ραχοκοκαλιά της συνολικής επιχείρησης και επιτρέπει σε όλους να βρίσκονται στην ίδια σελίδα.
  • Κατανόηση των τρόπων προσαρμογής κατά την περίοδο πώλησης και σύγκριση της τρέχουσας κατάστασης με το αρχικό σχέδιο.
Athena Dementas - 2Grow
Athena Dementas

Athena Dementas

Σύντομο Βιογραφικό Εκπαιδευτή

20+ years of Retail experience in Planning, Merchandising and Buying and 10+ years working as a Subject Matter Expert in the design, development, and implementation of Retail Systems. I have worked across all areas of retail trade, with a host of leading regional, national, and international retailers and their suppliers including:
Nordstrom (US), Seven Jeans (US and Italy), Disney Stores (US and UK), Forever 21 (US), Valentino (Italy), Zenden (Russia),Yves Rocher (Russia and France), Ribeiro (Argentina), Bata (Chile), Farmacorp (Bolivia)