Αποδοτικές Τηλεφωνικές Πωλήσεις

Αποδοτικές Τηλεφωνικές Πωλήσεις

Κατάσταση
Δεν έχετε Εγγραφεί
Τιμή
99€

Αποδοτικές Τηλεφωνικές Πωλήσεις

Συνολική διάρκεια βίντεο-κεφαλαίων: 48'

Εκπαιδευτής

Σπύρος Στεφάνου

Περιγραφή Μαθήματος

Ο Αλεξάντερ Γκράχαμ Μπελ εφεύρε το τηλέφωνο το 1876. Το πρώτο εμπορικό τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης άρχισε να λειτουργεί το 1878! Μέχρι το 1960 οι περισσότερες εταιρίες και τα περισσότερα σπίτια, στον βιομηχανικό κόσμο, είχαν εφοδιαστεί με τηλέφωνα.
Ακόμη και σήμερα το τηλέφωνο είναι το πιο άμεσα διαθέσιμο και γρήγορο κανάλι επικοινωνίας με πελάτες. Είναι ένα αποτελεσματικό εργαλείο, όταν χρησιμοποιείτε κατάλληλα. Οι χρήσεις του είναι πολλές. Μπορείτε να κλείσετε ραντεβού, να ενημερώσετε άμεσα για διάφορα επαγγελματικά θέματα, να υπενθυμίσετε κάτι, να πουλήσετε προϊόντα και υπηρεσίες.
Στο πρόγραμμα θα μάθετε, με παραδείγματα, τεχνικές τηλεφωνικής επικοινωνίας ενώ θα κατανοήσετε τη σημαντικότητα της έννοιας της εξυπηρέτησης

Σε ποιους απευθύνεται

  • Σε όλους όσους θεωρούν το τηλέφωνο ένα σημαντικό εργαλείο επαφής και εργασίας.
  • Σε στελέχη τηλεφωνικής εξυπηρέτησης διαφόρων κλάδων και υπηρεσιών.
  • Σε ανθρώπους των πωλήσεων.

Απαιτήσεις/Προϋποθέσεις

Δεν απαιτείται προηγούμενη γνώση του αντικειμένου

Στόχοι

Ως αποτέλεσμα της επιτυχούς ολοκλήρωσης αυτού του μαθήματος θα είστε σε θέση:

  • Να κατανοήσετε τη σημαντικότητα και τα οφέλη της εξυπηρέτησης
  • Να δημιουργείτε παραγωγικές συζητήσεις με τους πελάτες σας
  • Να αντλείτε ή παρέχετε πληροφορίες με τρόπο που θα έχει τον απαιτούμενο αντίκτυπο στον πελάτη.
  • Να ακούτε ενεργά.
  • Να αντιμετωπίσετε αντιρρήσεις, ενδοιασμούς και παράπονα με παραγωγικό τρόπο
Spiros Stefanou Corporate trainer - Executive Coach - 2Grow
Σπύρος Στεφάνου

Spiros Stefanou Corporate Trainer – Executive Coach, Co-founder Netrino, Omni Advisory

Σύντομο Βιογραφικό Εκπαιδευτή

Με γνώμονα το πάθος και τη φιλοδοξία του να βοηθήσει τους ανθρώπους να αναπτυχθούν και να εξελιχθούν, έχει διδάξει και κατευθύνει βιωματικά εργαστήρια εκπαίδευσης για την ηγεσία, την επικοινωνία, τις διαπραγματεύσεις, τις πωλήσεις και την εμπειρία πελάτη, πάνω από 16 χρόνια, για διάφορους κλάδους, τόσο στην εγχώρια αγορά όσο και στο εξωτερικό.
Είναι εθελοντής μέντορας για το πρόγραμμα Early Warning Europe, βοηθώντας τις μικρές επιχειρήσεις στην Ελλάδα να ανακάμψουν και να αναπτυχθούν, ενεργώντας ως coach και sales mentor.

Τμήμα IT, Front-End Web Developer