Design Thinking Vol2

Design Thinking Vol2

Κατάσταση
Δεν έχετε Εγγραφεί
Τιμή
199€

Design Thinking Vol2

Συνολική διάρκεια βίντεο-κεφαλαίων: 37'

Εκπαιδευτής

Μαριαλένα Κουτλή (whatanIDEA)

Περιγραφή Μαθήματος

Το Design Thinking είναι μια συστηματική προσέγγιση στην επίλυση προβλημάτων και στη δημιουργία νέων ευκαιριών. Το μάθημα στοχεύει να εξοικειώσει τους εκπαιδευόμενους με το Design Thinking και να τους βοηθήσει πρακτικά να κάνουν τα πρώτα βήματα στην εφαρμογή του.

Σε αυτή την εκπαίδευση, κατανοούμε τι είναι το Design Thinking και μαθαίνουμε ποιος είναι οι τρόπος σκέψης και τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουμε για να το εφαρμόσουμε.
Επίσης, εξοικειωνόμαστε με συγκεκριμένα εργαλεία και τεχνικές που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε στην πράξη για να λύσουμε προβλήματα ή να δουλέψουμε projects μαζί με την ομάδα μας.

Το μάθημα είναι εμπλουτισμένο με πρακτικά παραδείγματα και δραστηριότητες που μπορείτε να κάνετε εσείς οι ίδιοι, προκειμένου να ξεκινήσετε να δουλεύετε με τη μεθοδολογία του Design Thinking.

Σε ποιους απευθύνεται

Είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για στελέχη επιχειρήσεων που ασχολούνται με

  • Marketing
  • Επικοινωνία
  • Έρευνα & Ανάπτυξη
  • Παραγωγή
  • Ανθρώπινο Δυναμικό
  • Σε όσους η εργασία τους περιλαμβάνει την επίλυση περίπλοκων προβλημάτων, την εύρεση δημιουργικών λύσεων, την ανάπτυξη νέων ιδεών και καινοτομίας.

Απαιτήσεις/Προϋποθέσεις

Δεν απαιτείται προηγούμενη γνώση του αντικειμένου

Στόχοι

Ως αποτέλεσμα της επιτυχούς ολοκλήρωσης αυτού του μαθήματος θα είστε σε θέση:

  • Να κατανοείτε τι είναι το Design Thinking και τα βήματα για να το εφαρμόσετε στην πράξη.
  • Να γνωρίζετε συγκεκριμένα εργαλεία & τεχνικές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μαζί με την ομάδα σας, για να δουλέψετε με την μεθοδολογία του Design Thinking.
Μαριαλένα Κουτλή - 2Grow
Μαριαλένα Κουτλή

Μαριαλένα Κουτλή

Σύντομο Βιογραφικό Εκπαιδευτή

Η Μαριαλένα Κουτλή είναι εκπαιδεύτρια σε θέματα Δημιουργικής Επίλυσης Προβλημάτων και συντονίστρια σε αντίστοιχα workshops. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων και έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στο Μάρκετινγκ και την Επικοινωνία στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Για 13 χρόνια εργάστηκε στην Ελλάδα και στην Ευρώπη σε μεγάλες πολυεθνικές εταιρίες όπως η Unilever, η Pepsico και η Coca-Cola στο χώρο του Marketing, της ανάπτυξης Καινοτομίας και της Στρατηγικής. Το 2012 συνίδρυσε μια συμβουλευτική εταιρία που είχε σαν αντικείμενο την ανάπτυξη καινοτομίας μέσα από Innovation Workshops, τεχνικές δημιουργικής σκέψης και έρευνα καταναλωτή. Το 2019 ίδρυσε τη whatanIDEA (whatanidea.gr) που ασχολείται με μεθοδολογίες Δημιουργικής Επίλυσης Προβλημάτων για επιχειρήσεις. Σχεδιάζει και οργανώνει αντίστοιχα workshops, design sprints και εκπαιδεύσεις, ενώ βοηθά τις ομάδες να μάθουν να συνεργάζονται πιο δημιουργικά και να δουλεύουν τα projects τους με πιο γρήγορες διαδικασίες και καινοτόμα σκέψη.

Course Content

ΜΕΡΟΣ Δ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣΤΕ ΙΔΕΕΣ (IDEATE)
ΜΕΡΟΣ Ε: ΦΤΙΑΞΤΕ ΠΡΩΤΟΤΥΠΑ (PROTOTYPE)
ΜΕΡΟΣ ΣΤ: ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΤΙΣ ΛΥΣΕΙΣ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ (TEST)
Περιεχόμενο Κεφαλαίου
ΜΕΡΟΣ Ζ: ΠΡΟΧΩΡΗΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ
ΤΕΛΙΚΟ QUIZ - Design Thinking
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ