Διαχείριση Παραπόνων_ML

Διαχείριση Παραπόνων_ML

Κατάσταση
Δεν έχετε Εγγραφεί
Τιμή
Closed
Έναρξη
This course is currently closed

Διαχείριση Παραπόνων_ML

Συνολική διάρκεια βίντεο-κεφαλαίων: 9'

Εκπαιδευτής

Solutions 2Grow

Περιγραφή Μαθήματος

Το μάθημα Διαχείριση Παραπόνων είναι ένας πρακτικός οδηγός για να μάθεις πώς να αντιμετωπίζεις παράπονα πελατών με επαγγελματισμό, ψυχραιμία και ανθρώπινη προσέγγιση. Μέσα από ρεαλιστικά παραδείγματα, και εύχρηστες τεχνικές, θα αποκτήσεις τα “εργαλεία” που χρειάζεσαι για να διαχειρίζεσαι δύσκολες καταστάσεις — είτε από κοντά, είτε από απόσταση (τηλέφωνο, email, chat).

Σε ποιους απευθύνεται

  • Το μάθημα απευθύνεται σε όλους τους εργαζόμενους, ανεξαρτήτως ρόλου ή τομέα εργασίας.

Απαιτήσεις/Προϋποθέσεις

  • Δεν απαιτείται προηγούμενη γνώση του αντικειμένου.

Στόχοι

  1. Κατανόηση του τι είναι ένα παράπονο και γιατί είναι σημαντικό για την επιχείρηση.
  2. Ανάπτυξη βασικών δεξιοτήτων ενεργητικής ακρόασης και διαχείρισης συναισθημάτων.
  3. Απόκτηση πρακτικών τεχνικών για να αντιμετωπίζεις δύσκολα περιστατικά με ηρεμία και αποτελεσματικότητα.
  4. Εξάσκηση σε τρόπους διαχείρισης παραπόνων από απόσταση (τηλέφωνο, email, chat).
  5. Καλλιέργεια επαγγελματικής συμπεριφοράς με ανθρώπινη προσέγγιση και θετική διάθεση.

Solutions 2Grow

Σύντομο Βιογραφικό Εκπαιδευτή

Η αποστολή μας είναι να δημιουργήσουμε προσιτές και αποτελεσματικές Ψηφιακές / Έξυπνες Λύσεις Μάθησης που συνδέονται με την καρδιά της επιχειρηματικής κουλτούρας, ώστε να διευκολύνουμε τόσο τις ομάδες όσο και τα άτομα να μαθαίνουν, να προσαρμόζονται και να αναπτύσσονται σε έναν κόσμο που αλλάζει συνεχώς.