Πως η Εκπαίδευση οδηγεί στην Ανάπτυξη ?

Πως η Εκπαίδευση οδηγεί στην Ανάπτυξη ?

Ελλάδα, εποχή κρίσης, αλλαγών και δυσπραγίας. Εταιρείες που παλεύουν να ανακάμψουν ή να διατηρήσουν το μερίδιο αγοράς. Budget που ποτέ δεν είναι αρκετό για όλα αυτά που θα θέλατε να κάνετε.
Γιατί λοιπόν, όταν ο προϋπολογισμός σας είναι ήδη σφιχτός, να προσθέσετε την κατάρτιση και ανάπτυξη του προσωπικού στον κατάλογο δαπανών; Γιατί να προβληματιστείτε ψάχνοντας τρόπους για να εκπαιδεύσετε και να βελτιώσετε το προσωπικό σας, όταν θα μπορούσατε να εστιάζετε μόνο σε πράγματα όπως οι νέες τεχνολογίες που βοηθούν στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων;
Λοιπόν, η τεχνολογία είναι σημαντική, αλλά αυτό που διαφοροποιεί την κατάρτιση του προσωπικού από άλλες δαπάνες είναι ότι δεν είναι στην πραγματικότητα δαπάνη. Μπερδευτήκατε?

Εδώ είναι ένα απλό παράδειγμα.
Κάθε εργαζόμενος είναι μια μηλιά. Κάθε μηλιά έχει ένα μήλο στην πρώτη του σεζόν. Κάθε εβδομάδα γυρίζετε το χώμα γύρω από το δέντρο και προσθέτετε λιπάσματα (εκπαιδεύσεις) και κάθε εποχή το δέντρο παράγει περισσότερα μήλα. Μέχρι την πέμπτη σεζόν, με τη συνεχή φροντίδα και μια μεγάλη ποσότητα λιπάσματος, το δέντρο σας μπορεί να παράγει δεκάδες μήλα.
Βλέπετε, λοιπόν ότι η κατάρτιση και η ανάπτυξη του προσωπικού δεν είναι τόσο κόστος όσο μια επένδυση στην ανάπτυξη των ανθρώπων σας. Και όταν οι άνθρωποι σας αναπτύσσονται ποιοτικά, οδηγήστε σε επιχειρηματική ανάπτυξη, γιατί με το ίδιο μισθολογικό κόστος, έχετε δεκαπλάσια αποτελέσματα.
Η εκπαίδευση του προσωπικού είναι μια επένδυση που αποδίδει με πολλούς διαφορετικούς τρόπους, όχι μόνο για τους εργαζόμενους αλλά και για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων. Για να σας δείξουμε τι εννοούμε, έχουμε επιλέξει τους πέντε κορυφαίους τρόπους με τους οποίους η εκπαίδευση οδηγεί στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων.

1. Η κατάρτιση προσελκύει τους σωστούς ανθρώπους

Με την ανάπτυξη των επιχειρήσεων έρχεται η ανάγκη να βρεθούν και να προσληφθούν νέοι άνθρωποι. Στόχος κάθε επιχείρησης είναι να βρεθεί κάποιος που είναι κατάλληλος για την συγκεκριμένη εργασία, αλλά και συμβατός με την κουλτούρα της επιχείρησης.
Τα καλά νέα είναι ότι μια επιχείρηση με μια κουλτούρα εκμάθησης και ανάπτυξης, που είναι γνωστή για τις συχνές ευκαιρίες κατάρτισης που δίνει στο προσωπικό, συχνά προσελκύει ανθρώπους που θέλουν να μάθουν. Η υπόσχεση για μελλοντικές ευκαιρίες κατάρτισης θεωρείται ως «πλεονέκτημα απασχόλησης».
Και ποιος δεν θα ήθελε μια ομάδα ανθρώπων που είναι πρόθυμοι να μάθουν, να αναπτυχθούν και να βελτιωθούν με γνώμονα τις ανάγκες της επιχείρησης;
Γιατί λοιπόν να αναλωθείτε στην αναζήτηση του τέλειου υποψήφιου, όταν ο τέλειος υποψήφιος μπορεί να έρθει σε εσάς;

2. Η εκπαίδευση δένει τους ανθρώπους με την επιχείρηση

Ίσως σκέφτεστε: «Έχουμε ήδη τους καλύτερους ανθρώπους και η ομάδα μας είναι φανταστική». Και ίσως να έχετε δίκιο.
Ωστόσο, η πρόκληση δεν είναι πάντα η προσέλκυση του καλύτερου ταλέντου, αλλά και η διατήρηση του. Στην πραγματικότητα, το σημερινό εργατικό δυναμικό των millenials δυσκολεύεται να μείνει ακόμη και 5 χρόνια στην ίδια δουλειά.
Ο σύγχρονος εργαζόμενος θέλει να συνεχίσει να μαθαίνει νέες δεξιότητες, να ανακαλύπτει νέες τεχνολογίες και να αποκτά νέες γνώσεις για να συμβαδίζει με τις εξελίξεις. Και αν δεν μπορεί, τότε θα βαρεθεί, θα χάσει το ενδιαφέρον και θα δυσανασχετεί, μέχρι να προσχωρήσει σε έναν ανταγωνιστή με πιο συναρπαστικές προκλήσεις σταδιοδρομίας.
Και έπειτα μένετε αντιμέτωποι με το κόστος της αντικατάστασής του κι αυτό δεν μοιάζει με το καλύτερο αναπτυξιακό σενάριο..
Οι ευκαιρίες εκπαίδευσης και ανάπτυξης εκπληρώνουν την ανάγκη των εργαζομένων να συνεχίσουν να αναπτύσσονται. Έτσι επενδύοντας σε προγράμματα κατάρτισης των εργαζομένων, όχι μόνο προσελκύετε το σωστό είδος ανθρώπων, αλλά και τους κάνετε να θέλουν να παραμείνουν για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
Αυτό παρέχει ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα – διατηρώντας τους καλύτερους υπαλλήλους στην εταιρεία, εξοικονομείτε το κόστος της πρόσληψης, επιλογής και onboarding νέων υπαλλήλων.
Τώρα, μάλλον αναρωτιέστε: « Τι γίνεται αν επενδύσω στην εκπαίδευση του προσωπικού και έπειτα φύγουν από την εταιρεία; Δεν θα χάσω αυτή την επένδυση; »
Αναρωτηθείτε καλύτερα το εξής : Εάν οι υπάλληλοί σας δεν είναι πρόθυμοι να αναπτυχθούν, τότε είναι καλό να τους έχετε στην ομάδα σας;

3. Η κατάρτιση μεταμορφώνει τους άπειρους εργαζομένους

Πιστεύετε ότι έχετε βρει τον τέλειο υποψήφιο!
Έχει τα προσόντα, τις κορυφαίες βαθμολογίες στη δοκιμή ικανότητας και μια αξιολόγηση προσωπικότητας που σε κάνει να πιστεύεις ότι γεννήθηκε για αυτή τη δουλειά. Επιπλέον, η ομάδα τον αγαπά.
Και μετά έρχεται το χτύπημα, τη στιγμή που συνειδητοποιείτε ότι υπάρχει ένα κενό κάτω από την ενότητα με την ένδειξη ‘Εμπειρία’ στο βιογραφικό του.
Η αναστολή της πρόσληψης με βάση την έλλειψη εμπειρίας – για πολλά είδη θέσεων – αποτελεί πλέον αδυναμία της δικής σας εταιρικής δομής, που δεν μπορεί να εκπαιδεύσει έναν εργαζόμενο με βάσει τις δικές σας ανάγκες.
Μην ξεχνάτε ότι οι εργαζόμενοι χωρίς προηγούμενη εμπειρία δεν έχουν να ξεμάθουν παλιές κακές συνήθειες. Και με τον τρέχοντα ρυθμό τεχνολογικής προόδου, μερικές φορές απλά δεν υπάρχουν άνθρωποι με τις κατάλληλες δεξιότητες ή εμπειρία.
Μέσω προγραμμάτων εκπαίδευσης των εργαζομένων για την ομαδική ανάπτυξη, νέες τεχνολογίες και πολλά άλλα, αυτοί οι εργαζόμενοι μπορούν γρήγορα να αποκτήσουν τις δεξιότητες και την εμπειρία που χρειάζονται για να συμβάλλουν στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας με έναν πολύ ρεαλιστικό και άμεσο τρόπο.

4. Η εκπαίδευση δημιουργεί ευέλικτες και ευπροσάρμοστες ομάδες

Καθώς η τεχνολογία εξελίσσεται, οι πληροφορίες γίνονται απεριόριστες και η καινοτομία δεν γνωρίζει όρια. Οι εταιρείες βρίσκονται στη θέση να αγωνίζονται για την επιβίωση και ο μόνος τρόπος είναι να αφομοιώνουν τις αλλαγές στην τεχνολογία, την επιστήμη και τις επιχειρηματικές πρακτικές όπως και όταν προκύπτουν.
Αλλά μια εταιρεία είναι τόσο ευέλικτη όσο και οι άνθρωποι της. Αυτή είναι η σημασία της κατάρτισης και της ανάπτυξης των εργαζομένων.
Οι εταιρείες με ευελιξία διαθέτουν μια κουλτούρα μάθησης, όπου η συνεχής εκπαίδευση και ανάπτυξη νέων δεξιοτήτων και γνώσεων δημιουργεί μια ευέλικτη ομάδα με την ικανότητα προσαρμογής στις μεταβαλλόμενες ανάγκες της αγοράς γρήγορα και αποτελεσματικά.
Εξοπλισμένοι με τις τελευταίες δεξιότητες και γνώσεις, οι εργαζόμενοι σας θα μπορούν να ανταποκρίνονται στους στόχους απόδοσης που θέτετε, με αποτέλεσμα να διατηρείτε το ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα.

5. Η εκπαίδευση καλλιεργεί την ικανοποίηση των εργαζομένων και την εμπλοκή τους

Υπάρχει ένα ρητό που λέει : «Οι ευτυχείς εργαζόμενοι είναι παραγωγικοί εργαζόμενοι». Κι εμείς θα προσθέσουμε «Οι ευτυχείς εργαζόμενοι, είναι ευτυχείς και υγιείς άνθρωποι»
Είναι λυπηρό το γεγονός ότι το 80% των εργαζομένων δεν αξιοποιεί πλήρως το δυναμικό του και 4 στους 10 εργαζόμενους αισθάνονται αποσυνδεδεμένοι στην εργασία. Αυτό, φυσικά, επηρεάζει την απόδοση, την υγεία και τη συνολική παραγωγικότητα.
Και όλοι θα συμφωνήσουμε ότι οι μη συνδεδεμένοι με την διαδικασία, οι μη παραγωγικοί και μη υγιείς εργαζόμενοι δεν είναι ικανοί για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων.
Η επένδυση σε εκπαιδευτικά προγράμματα κάνει τους εργαζομένους να νιώθουν ότι χαίρουν εκτίμησης και να αισθάνονται ολοκλήρωση, γεγονός που με τη σειρά του αυξάνει την ικανοποίηση από την εργασία και τη δέσμευσή τους. Αυτό οδηγεί σε βελτίωση της απόδοσης, της παραγωγικότητας και μείωση της αποχής από την εργασία.

Κατεβάστε Δωρεάν τον Πρακτικό Οδηγό eLearning

Πρακτικός οδηγός για την δημιουργία οικονομικού εκπαιδευτικού πλάνου eLearning για την επιχείρηση, γρήγορα και αποτελεσματικά.

Τι θα μάθετε:

► Πως διερευνώ τις ανάγκες της επιχείρησης
► Πως αξιολογώ αξία/όφελος
► Πως αξιολογώ τους εκπαιδευόμενους
► Πως επιλέγω ψηφιακά εργαλεία
► Πως επιλέγω content (trends 2022)
► Πως δημιουργώ learning paths
► Πως το επικοινωνώ στους εργαζόμενους και στην εταιρεία

Οδηγός e-Learning 2021 - 2Grow

Η Ριάννα Χάιτα έχει σπουδάσει Oικονομικά & Marketing στην Γαλλία και πάντα έψαχνε την καινοτόμα και δημιουργική προσέγγιση στο επιχειρείν. Το 2012 δημιούργησε την Audio Clusters με έδρα το Παρίσι και αντικείμενο το Audio Branding (Έγινε μέλος της Παγκόσμιας Ακαδημίας Audio Branding και πήρε μέρος στην πρώτη interactive τηλεοπτική εκπομπή του Ελβετικού καναλιού RTS το 2012) Την τελευταία δεκαετία δραστηριοποιείται μέσω των εταιρειών της σε Γαλλία, Ελβετία, Ελλάδα και Βέλγιο, συνδέοντας το επιχειρείν με το Branding και την τεχνολογία. Είναι Founder της Ε-Business Clusters (E-Marketing Clusters, Audio Clusters, Music Macaron) και CEO της Solutions 2 Grow. Ασχολείται με τις πωλήσεις Β2Β τα τελευταία 20 χρόνια, ενώ ξεκίνησε την ψηφιοποίηση των σταδίων πώλησης στις δικές της επιχειρήσεις από το 2015. More info: https://www.riannachaita.com/

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.